Ont i hjärtat!

Har såå jävla ont i hjärtat efter sett Beck-Levande begravd!!! (Prylgalna) Micke (Shoppoholic), har köpt en hemmabio me så ljudet gör ju att hjärtat har stannat ungefär femtio gånger varje gång de hänt något otäckt! Nu kommer jag inte kunna sova ikväll!... Eller jo de kan jag nog men fan va dåligt jag mår av o titta på såna otäcka filmer!!!

Igår va vi i Hässleholm o åt middag hos Mickes föräldrar o lämnade sedan Liam hos hans mamma.

Idag har jag o flickorna varit i Backaryd hos Elin. Åkte upp till hennes hästar o Tuva skulle få rida. Klantiga mamma råkade göra så Tuva trillade av!?! Elin höll i hästen o jag i Tuva, helt plötsligt stod de lilla fölet mitt framför mig så jag skulle gå runt de o Tuva håller fortfarande tag i mig o följer därför efter o trillar av! Trodde ju aldrig hon skulle sätta sig på hästen igen men när vi frågade om hon ville att Haylie skulle rida så gick de bra. Så Haylie fick me prova på! ;) Tuva tyckte inte de va jätte imponerande o rida, jag trodde hon skulle tycka de va jätte roligt. Men blev ju lite fel allt o så va de så trist väder, kallt o ruggigt! Så vi åkte hem till Elin i ställde o fikade, Hanna o lilla Elli följde oxå me! :)





Längtar redan så sjukt mycke till sommaren.. O värmen.. Dessa bilder e från vår camping semester på Öland i somras. Så underbart varmt o skönt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0