Fortfarande bakis....

Usch jaa, känner mig fortfarande bakis.. Brukar alltid skryta me att jag aldrig bli bakis.. Men... Känner mig inte direkt skrytsam idag faktiskt!.. Men en kul kväll igår på Hoby gifs års fest. Dock inte lika kul för min kära sambo som lämnade stället cirka fyra timmar tidigare än oss andra...... ;)



Tuva o Haylie har lekt i resesängen idag! Byggt koja, myst o lekt me leksaker där i!





Vid halv fem skulle vi äta middag o Tuva satt då o tittade på en ny film - Madicken. Jag pausade o sa att vi skulle äta så hon fick titta färdigt efter maten. Totalt vansinnig blev hon o skrek o grät, helt plötsligt la hon sig ner på stolen o somnade... Blir ju spännande o se när hon vaknar i mon bitti....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0