16 Nov.

I söndag va de ju fars dag! Micke fick en snygg skjorta av sina barn!
På dan va vi ute, Haylie sov i vagnen o vi andra grillade korv. Jätte mysigt va de. Verkligen rofyllt o sitta framför en brasa! :)









På eftermiddagen körde vi hem till pappa o åt en god middag!
Igår va vi i Hässleholm hela dan. Firade fars dag igen o Mickes syster oxå som fyllde år! Sen lämnade vi Liam hos hans mamma. När vi skulle köra från Hässleholm tror jag mitt hjärta stannade några sekunder då Tuva klämde sig i bildörren.. Liam öppnade sin dörr o Tuva satte fingrarna emellan o skulle dra upp sin dörr o just då stänger Liam sin dörr så hon sitter fast där emellan två stängda bildörrar! Usch lilla älskling va rädd jag blev! Men de gick bra. Skrek såklart ett bra tag, man vet ju själv hur fruktansvärt ont sånt gör! Sen somnade hon i bilen o i morse hade hon inte ont alls. Skönt de!




Älskar mina hjärtan så mycke att de nästan gör ont ibland ju! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0