Lördag!

Diva o jag ligger i soffan o njuter av tystnaden! Micke e o spelar match. Tuva o Liam sover o Haylie me som nu sovit i över tre timmar.. Igår va Mickes föräldrar o syster här, hjälpte oss att slänga massa skit på tippen. Massa skit från garaget o sånt.. När barnen somnat gjorde Micke o jag kebab o tittade på Göta Kanal 3, inge vidare bra men Micke har tjatat om den filmen o jag visste att den inte skulle va särskilt bra. ;) Men kebaben o kebabsåsen blev skit gott i alla fall!! :)
I kväll kommer Emma, Daniel o Ofelia hit o käkar middag o titta på melodifestivalen! :)
I morgon e de Mors Dag o vi ska till Mickes föräldrar o käka middag o lämna Liam efter de. Så innan idag körde jag hem till mamma o ställde en blomma på köksbordet, dom va inte hemma så blir en överraskning när hon kommer hem! :)
Micke va då me Tuva o Liam i stan o handlade på Maxi o köpte Mors Dag present till mig. O som vanligt kunde han inte hålla sig till i morgon så jag fick en jätte söt blomma idag o så ska jag få ett paket av barnen i morgon. :) Micke e som ett litet barn va de gäller presenter. I november hade han köpt en julklapp till mig som han visste jag ville ha. Men han kunde inte hålla sig till julafton utan jag fick den efter några dagar... :) Va en platt tång o sån man kan locka håret me oxå. Så tyckte jag att då behöver han inte köpa fler julklappar till mig då jag redan fått den men de tyckte inte han så han handlade nya julklappar! Likadant när man fyller år så håller han på o tjatar om jag inte vill ha mina presenter lite innan jag fyller år... Bara för han liksom inte kan hålla sig utan vill ge presenterna direkt. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0