Lite bilder...


Lär Tuva o cykla!



Tuva gungar!


Mys tjejerna!

 


Tuva tar hand om sina bebisar! :)



Tuva o Diva spelar fotboll!

 


Tröttsamt att titta på när mamma lagar mat. ;)





Lite bilder på våra små goa ungar!!!

Nu har de äntligen blivit sånt gott väder! Över 20 grader idag ju! Bara hoppas de håller i sig! Så härligt o ut o gå på kvällarna när de e sådär lagom varmt! :)
I veckan har inte hänt så mycke. Va i Karlshamn i måndags, handlade lite kläder till barnen. En mössa till Tuva bland annat, den lila hon har på sig på en av bilderna. Hon gillar verkligen mössor. ;) I tisdags försov vi oss.. Tuva somnade inte förrän tio på måndagskvällen o vaknade efter åtta i tisdags. Så blev inget dagis för henne då. Haylie sov till nio. Känns så taskigt på morgonen när vi ska till dagis när man nästan alltid måste väcka Haylie o dra me henne till dagis..
Höjdpunkten på dagen e när Micke kommer hem från jobbet. Tuva blir så otroligt glad, helt uppspelt o stissig! Hon kan va hur trött o tjurig som helst sen när pappa kommer så vänder allt o allt e skit kul igen. ;) Undra om hon blir så glad sen när jag kommer hem från jobbet då Micke e pappaledig. ;)
Kollar efter jobb på arbetsförmedlingen varje dag.. Börjar bli nervös att jag inte ska hitta något till hösten.. E ju så svårt me jobb.. Hade helst av allt velat jobba i en butik, gärna klädesbutik! Så om nån vet något jobb, bara säg till! ;)
Blev imponerad av Tuva häromdan då jag hörde henne räkna till tretton! Hon hoppade i o för sig över sju men ändå!!! Så duktig! Hon kan mer än va man tro!
Avundsjuk på mamma o pappa som e på Sicilien nu. Hade varit helt underbart att åka på semester en vecka... Dom firar bröllopsdag där, 30 år tror jag de e nu?!
O till helgen ska Micke o jag gå på bröllop. Ken o Therese i Helsingborg gifter sig. Ska bli ritkigt trevligt. Vi tar husvagnen me o sover i den. Dagen efter ska jag på den där foto grejen jag fick av Micke i födelsedagspresent. Att vara modell för en dag! Ska bli spännande. O nervöööst...
Måste köra in till Karlskrona nån dag innan lördag. Byta lite dop presenter, köpa bröllopspresent, sandaler till Tuva o lite smink o sånt... Nån som vill följa me? :)


Kommentarer
Postat av: elin

vi vill med=)=)

2010-05-19 @ 20:03:28
URL: http://www.hanssonlafamilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0