Hänt sen sist...

Oj, evigheter sen sist jag skrev.. Hmm va har hänt sen sist..
Födelsekalas för Casper som fyllt två år!
Tuva o jag har städat min garderob.. Tog sisådär typ tre timmar... De behövdes verkligen så nu hittar man där inne igen!
Prästen har varit här o planerat dopet. Känns lite konstigt egentligen i o me att varken Micke eller jag e särskilt troende. Men de e ju för Haylies skull så hon kan välja själv senare i livet.
Mamma, jag o flickorna har varit i Karlskrona o shoppat. Hittade en hel del på Gina. Finns alltid massa fint i den affären. O massa rea va de nu. Köpte sex plagg för 400:-! Tuva fick även lite nya kläder i från H&M.
O så har vi varit hos gammelmormor o ätit lunch, alltid lika mysigt o hälsa på min mormor!
Vi har hälsat på Micke på hans jobb, Tuva tyckte de va jätte roligt o ville inte följa me hem igen..
Vi har oxå varit hos Jeanette o Leia o fikat o lekt. Leia o Jeanette hade bakat jätte goda muffins! Ska bli så mysigt när Jeanette o Tony me får sin lilla bebis!
Helgen har varit lugn. Micke va på Kens svensexa igår så jag o barnen sov hos mina föräldrar. I morse kl sex fick jag väcka Haylie för jag trodde brösten skulle sprängas eftersom hon inte ätit på över nio timmar!!! Helt otroligt! Nu ligger hon här jämte i soffan o pratar för fullt, så härligt e de! Hon e lite skrikig emellanåt, men va gör de när man får sova hela nätterna! O när hon smilar me hela ansiktet så fort man pratar me henne! Underbara sötnos!
Mamma o jag tittade på en jätte bra film igår! "Harrys döttrar". Jag rekommenderar nog inte att se den när man precis fått barn... Fy fasen va sorglig o tragisk den va!!! Så himla jobbigt o titta på den för man fick verkligen ont i hjärtat! Men så himla bra ändå!

O grattis till Emma o Daniel som fått en liten Ofelia! <3


Våra underbara flickor!



Tuva o Diva myser!



Haylie 2 månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0