Frukost!

God morgon!
Tuva e nu på dagis o jag käkar frukost i soffan, Haylie ligger på golvet nedanför o pratar me sitt babygym! :)
Mysig eftermiddag igår, Tuva o Micke va ute o klippte gräset, Tuva gick efter Micke me sin leksaksgräsklippare o gjorde exakt samma rörelser som Micke o tyckte gräset blev jätte fint! :) Så sött. Sen gjorde vi plankstek, sjukt gott!!! Micke hade hyrt en film me som va sådääär.. Till en början va den ritkigt spännande men helt plötsligt fattade jag ingenting, Perfekt getaway tror jag den hette..
Trist väder verkar de bli idag... :( Va ska man då hitta på.. Hade velat va ute i trädgården me Tuva efter dagis o försöka bli lite solbränd o så ju... ;)

Ha en bra dag!

Älskar min fina familj så himla mycke!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0