Dop & 25 års fest

Inte skrivit på jätte länge nu igen... Har varit mycke i veckan me förberedelser för dop o fest som vi hade igår. Haylie döptes o vi firade min 25 års dag. Blev en mycke trevlig dag o kväll trots att de va en del som inte kunde komma. Det var 44 st från början men till slut blev de bara 30 som skulle komma. Så blev en hel smörgåstårta över! Både Haylie o jag fick hur mycke fint som helst! Jag hade pumpat ut mjölk så jag kunde dricka några drinkar igår, va ju ett tag sen man gjorde de! Så idag e man lite trött me huvudvärk. ;) Haylie sov mellan 21-6, åt då sen somna hon igen o vakna 8. Micke gick upp me barnen o jag sov till elva. Skönt de! Nä, orkar inte skriva mer nu... Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0