Tisdag

Helt sjukt hur jobbig denna väntan kan vara... Me Tuva hann jag liksom inte riktigt bli så trött på de o behövde ju inte vänta som vi gör nu.. O me Tuva kan jag bara minnas hur mysigt de va me magen som sparkade, visst klart de va tungt. Men hade inga sammandragningar eller förvärkar me henne o inte ont nånstans o hon gjorde sig inte påmind på samma sätt som denna bebis gör. Men som barnmorskan sa, e väl för att kroppen liksom varit me om de innan o allt sånt.

Tuva e på dagis nu. Skönt så hon får busa av sig lite o va ute o leka me, jätte fint väder idag, synd de e så kallt bara! Morgonen började bra, Tuva o jag låg o myste i sängen jätte länge o så Diva klämde sig ner emellan oss. Sååå mysigt! Hade kunnat ligga där me mina flickor hela dan! O snart kanske här e en flicka till!... ;) Micke o jag har ju råkat säg till Tuva nån gång att vi tror de e en flicka o va hon i så fall ska heta. Så nu säger ju Tuva de direkt om man pratar om bebis i magen o va de ska bli o så.. Så blir de en pojke nu så blir de lite lustigt. ;) Aaahh spännande! Kom ut till oss nu!

Tuva hade inte kissat nånting i blöjan i natt o när vi steg upp satte hon sig på pottan o kissade! Såå duktig! Gick utan blöja halva dan igår men lyckades inte hinna till potta de gånger de behövdes. Men hon tycker de e så roligt o tufft o ha trosor på sig, så ska inhandla några nya då de går åt rätt många när hon inte hinner fram till pottan. :)

Ikväll e de massa tv-program jag ska se! Dating in the dark börjar idag, låter hur löjligt som helst tycker jag så därför måste jag ju se de! O ääääntligen börjar Desperate Housewives!!! O efter de börjar en ny komediserie, Cougar town. O i morgon börjar Greys Anatomy! Kan de bli bättre?! Vad hade man gjort utan tvn liksom?! ;)



Tuva i Åhus i somras. Längtar efter värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0