Helgen...

Har varit en jätte trevlig helg! I fredags kom Ken o Therese o deras pojkar Neo o Max. Jätte roligt o träffa dom, inte träffats på flera månader nu! Dom bor i helsingborg så e ju en bit härifrån! På kvällen kom Jeanette, Tony o Leia oxå. Så här va fullt ös me alla barnen som drog fram varenda leksak o hoppade stutsmatta o busade massa! :) När barnen lagt sig åt vi bakad potatis me kyckling röra. Sen  spelade vi spel. Va en jätte trevlig dag o kväll!


Dålig bild men här e alla bus barn i alla fall!

Suddig bild här me, Tuva o Leia har bäddat ner sig!


På lördags morgonen körde Ken o Therese hem igen. På för middagen kom min bror, hans son Noel o Noels mamma o hälsade på! Roligt o träffa dom! Blir ju inte så ofta, jo min bror träffar jag ju rätt ofta men inte Noel o hans mamma!

 

Först somna Haylie på pappa, sedan somna Tuva på pappa! :)


När dom åkt städade jag o Tuva lekrummet. Eller jag städade o Tuva plockade upp de igen... Rensade bort alla gamla o trasiga leksaker. Blev en och en halv svart sopsäck som ska slängas men syns inte i lekrummet att de skulle va mindre leksaker nu....
När vi precis va färdiga me de kom Macke, en kompis från hässleholm me sin dotter Klara. Klara e fyra dagar äldre än Tuva! Vi beställde pizza o barnen lekte.
På kvällen kom Emma o Daniel o hälsade på! Fikade o pratade hela kvällen. Jätte trevligt o ha dom här! Dom hade köpt jätte fina grejer till både Tuva o Haylie! O dom fick massa fint av alla i fredags me förresten!! :)


Haylie 15 dagar gammal

Igår spelade Micke match på eftermiddagen så jag o flickorna körde till deras mormor o morfar o åt en god middag!

De va våran helg! Roligt när de händer massa! :)


Kommentarer
Postat av: Emmiss

tack för en jättetrevlig kväll=) få vi göra om=)

2010-03-23 @ 11:23:40
URL: http://bitskemma.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Supermysigt som alltid hos er <3

2010-03-24 @ 13:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0