Bebis..?

Hoho bebis var e du? 4 mars idag o beräknat att bebis ska komma.. Men nää ingen bebis i sikte.. Varit hos barnmorskan idag, förhoppningsvis för sista gången!!! Allting såg bra ut o hon gissade på att bebis låg på 3300-3400 gram ungefär. Vill verkligen verkligen att de ska vara dax nu!!!


Bild från igår, min underbart söta unge! :)

 

Idag har Leia o Jeanette varit här. Jag bakade en kladdkaka som vi fikade på, o kors i taket så blev den faktikst jätte god!! Jag e ju ingen höjdare på o baka direkt... Tuva tyckte de va jätte roligt att dom kom. Men de e ju märkligt varför barn alltid vill leka me samma saker exakt precis samtidigt. ;) Tuva va jätte trött nu på eftermiddagen när dom skulle åka hem, åkte hem vid fem tiden o såg på Tuva att hon höll på o somna, så blev ingen middag idag utan gjorde en macka till henne som hon bokstavligen åt i sömnen!. Somnade riktigt efter typ halva mackan o då va klockan tjugo över fem.. Så hoppas hon sover till i mon bitti nu så hon inte vaknar ikväll o e pigg. Men tror att hbon sover för natten nu! Lägger sig ju vid sex ibland o detta va ju inte jätte mycke tidigare.

Micke ska strax träna fotboll, ska köra inom Bettan innan o hämta mat till mig! Ingen lust att laga mat nu. Blir en skön kväll me egentid framför tvn!



Busungar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0