Första jobb kvällen!

Jobbat min första kväll på sifo idag. Helt ok tycker jag! Till o me lite roligt när man kom till roliga människor! Flickorna sov när jag kom hem o saknar dom redan. Men att sakna e en rätt mysig känsls faktiskt!

Igår jobbade Micke över så va jag o flickorna ute hos mina föräldrar. Åt lite kvällsmat o va ute i trädgården o lekte. 

Idag har de varit träff me föräldragruppen för första gången! Denna dagen har verkligen gått skit snabbt!

Haylie har sovit dåligt i två nätter nu, måste vara hennes lilla tand som spökar. Hon har sovit jämte mig båda nätterna o de har hon inte gjort sen hon va nyfödd! Får hoppas de inte blir någon vana för jag sover inte alls lika bra när hon ligger jämte, e så klart jätte mysigt men man vågar ju inte riktigt röra på sig som vanligt. Hoppas hon återgår till o sova hela nätterna snart igen!

Tuva va för söt idag när vi åt lunch. Helt plötsligt säger hon ur ingenting: Jag älskar Haylie!


Kommentarer
Postat av: Emmiss

guu va söt hon e lilla Tuvis=O

2010-06-17 @ 17:37:46
URL: http://bitskemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0