Äntligen sol! :)

Äntligen e de sol o värme! Riktigt gott väder har de varit idag. Efter jag lämnat Tuva på dagis kl åtta i morse körde jag hem o klippte gräset! Va riktigt jobbigt.. Tog typ två timmar.. Men fint ble de i alla fall. ;) Vilken skillnad de gör på trädgården när gräset e nyklippt, ser mycke trevligare ut då liksom.. Haylie sov gott i vagnen under hela tiden, hoppades lite ibland att hon skulle vakna så jag skulle slippa klippa färdigt. ;) Men nä hon sov som en gris till gräsklippar ljudet. ;) Så nu förväntar jag mig en massage ikväll när Micke kommer hem från träningen, nu när jag varit så duktig. ;)

 
Systrarna Trofast me de underbara blåa ögonen! :)



Hämtade Tuva på dagis kl elva sen hem o äta lite lunch. Sen va vi ute på vår nyklippta gräsmatta o lekte lite. ;) Vid två tiden körde vi in till Ronneby. Köpte lite presenter till alla kalas i helgen o så träffade vi Emma o Ofelia o fikade på Jekyll, så skönt att kunna sitta ute o fika! :)


  

 


Har varit en toppen dag, man mår ju så jäkla mycke bättre när de e fint väder! :)

I morgon e de dax för Haylies första vaccin spruta. Hon blir tre månader på lördag. TRE MÅNADER?!?! Snälla kan någon stanna tiden lite?!? :/

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0