Underbara sommarväder!

Älskar verkligen sommaren!

I fredags kom Mickes systrar hit o även Liam oxå. På kvällen när barnen lagt sig åkte Micke o jag till Galtsjön o åt tacos buffé o tittade på första halvleken på nån fotbollsmatch.. De ligger verkligen superfint där vid sjön! Synd att vi glömde vår kamera för de hade verkligen varit fina bilder. Sen körde vi till brunnsparken, va ju diggiloo där. Satte oss vid golfbanorna o lysnnade lite, o tyckte ärligt de inte va nåt vidare bra, va där i typ 40 miinuter o tyckte de va rätt tråkiga låtar då i alla fall.. Men mysigt o få lite egentid bara Micke o jag!
I lördags va vi ute i Järnavik o solade o badade. Eller inte badade förresten, skit kallt ju...
På eftermiddan åkte jag till Camilla, vi skulle ha tjejfest där. Åt grillat o drack goda drinkar. Jätte trevligt va de! Ritkgit roligt o festa till att! Sen åkte vi in till Karlshamn men de va väl sådär, va ju så jäkla sugen på o dansa o va ingen vidare musik o dansa till!...
Igår åkte vi till Yngsjö, ligger vid Åhus. Riktigt fin sandstrand där. Precis som utomlands. På kvällen blev de pizza!
Idag va jag o barnen inne i Ronneby. Va hos optikern o sen köpte vi lite presenter o så. Tuva o jag blev lite ovänner på Lindex så hann inte riktigt handla färdigt vad jag tänkt handla. Envis unge de där... ;)
Sen har Jeanette o Leia varit här o solat o badat me! 25 grader i poolen nu, skönt de!
I natt sov Haylie hela natten för första gången på länge nu! Somnade 20.00 o vaknade 7.30. Riktigt skönt! Hoppas hon hittat tillbaka till sina gamla rutiner. Fast ikväll somnade hon inte nu för en stund sen. Men får hoppas hon sover hela natten i alla fall.



Den här godingen blir 4 månader idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0