Östersjö, dop m.m...

I fredags hade vi fest här hemma. Åt grillat o drack massa gott! Sedan åkte vi in till Östersjö festivalen. Tog ett tag att komma in för tåget va försenat o sen tog de ett tag att gå från tåget till stan, sen va de långa köer överallt så slutat me att jag, Micke, Josse o John satte oss på Marina o åt en kebab! Så blev inte mycke av östersjö i år men de va skit kul ändå den stunden vi va där, har inte skrattat så mycke på länge!!! ;)

   

 

Igår va vi på Ellens dop o Micke o Sofies födelsedagsfest. Trevligt med jätte god mat! Glömde tyvärr kameran hemma så blev inga bilder.. :( Men tog ett på Haylie i alla fall när vi kom hem!





Idag har Cilla varit här o hälsat på! Såå himla roligt o träffa henne, vi har inte tröffats på flera år. Vi träffades första gången i Järnavik där vi campade när vi va mindre. Vet inte hur många år sen de e men typ 12-13 år sen kanske. Hon bor numera i Stockholm så tänkte jag skulle åka till henne en helg i höst o hälsa på! Hade varit så himla kul! :) Blev arg på mig själv då jag kom på att jag glömde ta några kort när hon va här!! ;(


Väntar på att Micke ska komma hem från träningen, då blir de middag sen ska vi fortstätta med renoveringen av Tuvas nya rum! :)


Tuva på Öland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0