Öland med mera...

Evigheter sen jag skrev nu.. Hänt så mycke varje dag så har inte blivit någon tid över till att blogga!

Vi va en runda på tosia me barnen, de åkte några karuseller sen åt vi pizza. Efter de spelade Micke o jag minigolf o barnen lekte på lekplatsen där i brunnsparken. En jätte mysig kväll!
Vi har även varit på cirkus. Sämsta o minsta cirkusen jag sett men barnen tyckte de va skoj i alla fall! :) Tuva va först livrädd för clownerna o ville inte gå in i tältet först. Liam förklarade att clownerna va snälla o inte alls ville döda henne.. Hmmm... ;)
Vi har haft kalas för Micke me grillkväll...
Micke har varit i Båstad me min mormor o tittat på tennis. Dom va där förra året me o mormor har sett framemot tennisen i ett år nu! :) 84 år o mest sportintresserad i våran släkt! :)
Min syster o syskonbarn har varit här o badat. Varit sånt underbart väder.
I onsdags åkte vi till Öland me husvagnen. De har verkligen varit super mysigt! Campingen va kanonfin! Vi tog tvådagars biljetter till ölands djurpark, första dan tittade vi på djuren, åkte några karuseller o badade massa i badlandet. Andra dagen va vi på badlandet typ hela dan. På lördagen va de världens åskoväder. Blixt o knall kom samtidigt precis hela tiden. Riktigt jävla otäckt va de, brukar inte tycka åska e särskilt otäckt men hela husvagnen skakade... Så vi satte oss i bilen o körde in till Borgholm o kollade lite i affärer. På söndagen åkte vi hem. Hade lätt kunnat stanna några dagar till. Så mysigt me campinglivet faktikst o barnen gillar de me!!
Idag åkte Liam o Micke till Stockholm för lite egentid. Jag o flickorna e hos mina föräldrar, har solat o badat här idag. Härligt! Hoppas på fint väder i mon me!! :)

Har säkert glömt massa saker som jag velat skriva om nu när ja inte skrivit på så länge... Men men får försöka skriva oftare helt enkelt. Tanken e ju att jag vill skriva ut bloggen sen o spara o läsa senare i livet.


Haylie har förresten fått smaka gröt o tycker de e jätte gott. :)

Har inte lagt in några bilder på datorn ännu så bilder kommer nästa gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0