1 Juli

Hmm va har hänt sen sist..... Emma o Ofelia har varit här o solat o fikat. Jag o Tuva tog även preimärdoppet i poolen. Eller jag förresten, Tuva har redan badat me Micke för många veckor sen... Igår va jag hos optikern, hade hänt nåt me ögonen så jag får inte använda linser på en vecka. Känns helt handikappat då jag alltid har dom.. Men på lördag kommer jag ha dom i alla fall för då ska jag festa o gå ut!! :) Wiieee ska bli så jäkla kul! Minns inte när jag va ute senaste, långt över ett år sedan. Ser verkligen framemot de! Igår va de föräldragruppen me. O igår vände sig Haylie från rygg till mage! Så jäkla go e den ungen så man bara smälter! Förutom att hennes fina rutiener helt har rubbats för dom där dumma tänderna har kommit! Innan somna hon alltid mellan åtta-nio, nu mellan tio-elva, innan sov hon hela nätterna, nu vill hon äta i alla fall en gång på natten, innan sov hon ofta till nio, nu vill hon stiga upp kl sex... Suck snälla snälla kan hon inte gå tillbaka till sina gamla rutiner. Fast igår somna hon faktiskt halv åtta o idag kl nio så börjar bli bättre i alla fall!
Idag har jag o flickorna varit i kristianstad. Skulle besiktiga bilen. Var tvungen o göra de senast i dag annars skulle de bli körförbud så fick bli kristianstad där dom ha drop in... O de gör jag aldrig om igen då vi fick vänta i 2 ½ timme.. Så j****vla drygt! Tur att våra flickor e så snälla som dom e o fann sig i att sitta i bilen så länge!
Ikväll har jag jobbat på sifo, kom hem till ett tyst o lugnt hem nu o ska få massage av min fina sambo! <3 Så nu hinner jag inte skriva mer!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0