Trött!...

Så sjukt trött så jag hade kunnat gå o lägga mig för längesen.. Men känns tråkigt o sova så här tidigt... Ska försöka orka se Blåsningen i alla fall, hoppas de e nåt kul idag!
Idag har Micke varit på tränarutbildning så Tuva, jag o mamma va i Ronneby på Bröllopsmässan. Så kul o titta på alla fina klänningar o smaka alla goda tårtor!
När vi kom hem gjorde Tuva o jag trolldeg som vi lekte massa me!

 




Måndag i mon igen. Helgerna går så fort men ändå känns de som om tiden går så sakta.....

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh har det varit bröllopsmässa i ronneby? Hade jag verkligen velat gå på :-)

2010-02-01 @ 12:18:25
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0