Super Mario

Hej!

Igår kväll va vi hos Jeanette o Tony. Fick en goood middag o gooood efterrätt! :) Jätte trevligt o så spelade vi Super Mario på Wii när barnen lagt sig. Riktigt roligt va de! Kul när alla kan spela samtidigt. Men jag blev skit trött rätt tidigt o bebis i magen va allmänt jobbig så åkte hem rätt tidigt. Kom dock inte i säng så tidigt för de för skulle hämta mina föräldrar som va hos några kompisar o dom va inte så sugna på o åka hem när jag kom så fick tjata mig me dom. ;)

 
Tuva somnade i pappas knä på eftermiddagen. O andra bilden tittar sötnosarna på Pippi!

Idag har vi varit på Kaskad o badat me Leia me familj. Hampus me familj va oxå me en stund. Tuva tyckte de va jätte roligt o åkte den lilla vattenrutchbanan säkert femtio gånger! :) Tar ju på krafterna att bada så snart e de läggdax för Tuva o Micke o jag ska laga plankstek o ha myskväll! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0