Utvilad! :)

Idag mår jag såå mycke bättre! :) Märkligt hur smärtan kan gå upp o ner hela tiden.. Har inte alls så ont som jag hade igår. Igår kom Mickes syster hit o har sovit över. Lekt o busat me Tuva. Skönt me lite avlastning, la mig o vilade 1 ½ timme igår när hon kommit, så himla skönt. O så tog hon Tuva i morse när hon vaknade så jag kunde sova vidare några timmar. Så känner mig ganska utvilad idag. :) O så skiner ju solen, då kanske snön smälter bort lite! :) Så idag får gärna förlossningen sätta igång då jag känner mig utvilad...

I eftermiddag ska jag o Tuva hem till Jeanette o Leia på fika o barnen leka. Dom skulle bjuda på våfflor! Gud va gott, har jag inte ätit på hur länge som helst! :)


Så här ser de ut i vårt kök när Tuva hjälper till o baka! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Det brukar vara kroppens sätt att säga att det är dags, när man känner sig utvilad.. :-) exakt så för mig, då kommer han nog ikväll/inatt :-)

2010-02-24 @ 19:02:32
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/
Postat av: Sara

Tror det blir en han också ;-)

2010-02-24 @ 21:19:42
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0