9 feb

Tråkig tisdag... Skrev först tråkig måndag.. Va helt säker på att de va måndag.. Ush de mesta känns tråkigt numera..
 Tuva va på dagis sina tre timmar.. Jag va o handlade o sov under tiden.. Va o hälsa på mamma på jobbet efter jag hämtat Tuva. Tuva har varit allmänt tjurig, bråkig, trött o trotsig. Två års trots, finns de nåt som kallas så eller?! Jobbigt nu när mitt tålamod e mindre än minimalt.. Mitt tålamod har verkligen minskat ju längre in i graviditeten man kommer. Men Tuva e världens finaste unge, på alla sätt som finns. Vill bara bråka lite me sin mamma ibland, blir väl trött på o va me mig dygnet runt jämt. ;) När pappa kommer hem från jobbet e dagens höjdpunkt! Då e allting super kul igen! :)

Gympan igår gick sådär.. Skulle nog inte gått dit egentligen. Tuva hade inte sovit middag o va trött o inte så pigg på o busa o mamma eller pappa va tvungen o va me vid sidan om o hålla handen hela tiden typ! Somnade direkt i bilen hem så Micke bar in henne i sängen o så sov hon för natten. O jag tog mig ett långt varmt bad o fick även ryggmassage av Micke genom hela Familjen Annorlunda. Härligt! Min rygg känns som om den ska gå av emellanåt!

Längtar efter värmen.. Kan väl i alla fall bli lite vår nu.. Men nää nu ska de tydligen komma ännu mer snö. :( Här kommer några bilder från vår Thailands resa. Längtar tillbaka!!!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0