Onsdag o torsdag..

Igår va Emma här o hälsade på! Glömde ju ta ett kort på henne o hennes lilla mage!! Min mage ser ju enooorm ut jämfört me Emmas. Men så har jag ju gått ett antal veckor längre.. Men Emma fick känna sig liten lite i alla fall då hon själv tycker hon e stor! ;) Tuva fick födelsedagspresent, super söt Hello Kitty tröja, hårspännen o en bok! Tröjan skulle hon ha på sig direkt!!

På kvällen hade vi mys me tacos! Finns de något godare?!

 
Mina fina hjärtan!!! (O så tacos ;) )



Idag har vi varit hos Elin, Liam o Lisa. Vägen mellan Hoby o Backaryd e katastrof... Ynkligt att dom inte kan skotta den.. Man får ju fan hjärnskakning av o köra den, e som en tvättbräda typ.. O så sammandragning på de o de känns som om magen ska gå sönder... Aja, i alla fall fick vi en god frukost me frallor o kanelbullar. Tuva krängde massa, en fralla o tre!!! bullar... Super goda. Tänkte jag me skulle baka lite o lägga i frysen. Sen när folk kommer o vill titta på bebisen o så.. Men så har ju vår ugn gått sönder o så e jag ju inte världens bästa på o baka.. Men jag får väl lära mig, eller Elin kanske skulle lära mig!? ;) För förhoppningsvis blir ugnen lagad nästa vecka i alla fall.

 
Liam o Tuva

 

Idag har vi packat bb-väskan lite! Valt ut bebiskläder vi ska ha me till bb o så. Fyra veckor kvar idag. Snäääälla kom lite tidigare än så!


  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0