Grape?

Fått ett tips att man ska dricka en grape tonic water i ett svep o sen ut o promenera så ska förlossningen sätta igång. Tror inte mycke på de där myterna men e ju värt ett försök.. ;) Ingen lust att ut o promenera när man har ont i fogarna men får försöka de i alla fall! För nuuu vill vi ha ut bebis! Blir väl ett mars barn i alla fall. Jag hade gissat på ett den skulle komma 26 feb, alltså i fredags. Micke har gissat på 1 mars, alltså i morgon. Får hoppas han har rätt! ;)

Igår trodde jag de va på gång, vi va o storhandlade i karlshamn på förmiddagen o va tvungen o sätta mig ner några gånger i affären.. Men nee, de avtog såklart.. :(


Under Construction




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag håller tummarna att det sätter igång imorgon då ;-). Kramar

2010-02-28 @ 11:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0