Fettisdagen!

Efter dagis idag åkte Tuva o jag in till Ronneby o hälsade på Emma. Fick massa go fika o Tuva va ju inte sen o proppa i sig massvis, trots att hon ätit en hel semla på dagis innan! ;)

 

Emma me sin söta lilla mage! (Lilla jämfört me min stora badboll i alla fall;) ) o Tuva sitter på golvet o läser en bok.


Har så sjukt ont i kväll.. Ont i blygbenet eller va de nu e för ben som gör ont... Värker o gör jobbigt ont om jag reser mig o går. :( Usch e så trött på o va gravid nu. Me Tuva va de aldrig något sånt här, inte en enda sammandragning eller nånting.. Men under hela denna graviditeten har de varit något jobbigt.. Vill att bebis ska komma nuuuuuuu!
Nehe, nu ska jag fortsätta trycka i mig min semla som älskling gjort till mig! :) För i dag e de ju fettis dagen så då får man fakitkst äta semlor. ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket mer besvär andra gången även om man upplever att det går forttare överlag. Och sen går förlossningen oftast fortare också, så snart är det över! :-)

2010-02-17 @ 12:46:03
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/
Postat av: emmis

usch va sliten jag ser ut haha;P tack för en jätte trevlig fika=)måste vi göra om snart-förhoppningsvis med en liten "extra gäst" då ju;)

2010-02-17 @ 18:41:44
URL: http://bitskemma.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0