2 veckor....

Två veckor kvar i dag tills bebis e beräknad att komma...

Efter att ha läst Emmas blogg från att vi va där o fika upptäckte jag på bilderna hur fult mörk jag va i hårbotten!! Så igår va min syster här o la nya ljusa slingor! Syns inte jättre mycke förändring som man tänker på, nog bara en själv som tycker de e skillnad kanske. Skönt o bli lite ljusare i alla fall. Igår hände inte mycke. Tuva o jag mös i soffan o kollade på film o låg i badet i över en timme. Orkar inga större aktiiviteter nu, känner mig som en väldigt tråkig mamma.. Tur hon har sitt dagis som hon gillar så mycke så hon får leka av sig o vara ute o leka me!


Nybadad liten fis! :)


Idag va jag inne i Ronneby medans Tuva va på dagis. Va o klippte mig.. Vilket jag ångrar lite nu.. Tyckte nog hon klippte o tunnade lite för mycke.. O luggen blev alldeles för kort.. Men men luggen växer ju väldigt fort så överlever väl detta.. Efter frisören storhandlade jag på Maxi.. Sjukt jobbigt va de! Helt slut i kroppen o ont typ överallt när jag satte mig i bilen sen. Handlade man för 500:- fick man köpa blöjor för 79:-. Billigt! :) Handlade alla middagar för helgen o sånt, skönt o ha de gjort. Efter jag hämtat Tuva åkte vi hem o åt lunch sen blev hon jätte gnällig. Bara gnällde, grät o skrek.. Till slut somnade hon i mitt knä o sov i två timmar.. När hon vaknade va de likadant igen, gnällde, grät o skrek i typ tjugo minuter sen somna hon i mitt knä igen o sov nästan en timme. När hon vaknade igen va hon precis som vanligt! Jätte pigg o glad! Ingen aning va de va, behövde väl sova antagligen!


 

Mys me Diva o bus me pappa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0