Tuvas o min mysdag!

Idag har Tuva o jag haft mysdag bara hon o jag! Har varit på Kaskad o badat i flera timmar, o fikat såklart! ;) Frågade Tuva igår om vi skulle åka o bada bara hon o jag, men hon tyckte absolut att Haylie skulle följa me. Så hon e nog inte i jätte stort behov att få egentid me mig, många barn har väl kanske de när de får syskon. Men i villket fall så hade vi en jätte mysig dag! :) Fast Tuva har saknat sin pappa! Flera gånger i badet sa hon; Va tror du pappa gör nu? O När vi gick till bilen o skulle köra hem sa hon; Pappa längtar nog efter oss nu! <3

 

Igår va vi hos Jeanette o Tony. De bjöd oss på plankstek som va helt sjukt gott! :) Barnen lekte o efter de somnat spelade vi ett nytt spel dom fått till Wii. Riktigt roligt spel! Som alltid en jätte trevlig kväll!

Tuva o Leia va inne på toaletten, Tuva satt o kissade o jag gick in o skulle se om hon behövde hjälp. Fick till svar; Nää, mamma du får inte va här. Då säger Leia till Tuva; Men får jag vara här? Tuva säger me en snäll o gullig ton; Jaa, du får va här! :) O vänder sig sen mot mig o säger med en väldigt bestämd ton; Men du mamma får inte va här!!! Haha, lät så himla roligt när hon sa de o tydligt bytte tonläge! ;)

Glömde kameran igår så slänger in en jääätte gammal bild på mig o Jeanette i stället! ;)
Skulle tippa på att den e från 2002-2003...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0