Brudklänning!

Igår beställde Micke o jag min brudklänning! :D Så spännande! Livrädd att den inte ska passa!! Men men då får vi lämna in den till en sömmerska som får fixa till den. Beställde den från en sida som heter MillyBridal, har läst mycke om folk som beställt därifrån o varit jätte nöjda o den sida har varit me i många repotage osv. Så känns tryckt tycker jag! Tänkte först lägga upp en bild på klänningen här men nää, väntar tills den sitter på på bröllopsdagen i stället! ;)

Igår hade vi en mysig kväll o klädde granen här hemma. Tuva tyckte de va jätte roligt, hängde aaalla kulor längst ner o blev så nöjd. Haylie kom emellanåt o plockade ner ett par stycken. ;) När Tuva hängt upp alla hjälptes vi åt att flytta upp alla, o granen blev såå fin!




Varit i Kallinge hos Ofelia o Emma idag! :)


Flickorna!

Massa fika som vanligt. Konstigt man aldrig gå ner sina gravidkilon när man e mammaledig för de enda man gör e ju o fika om dagarna.. ;)




Min lilla söta har blivit så röd o narig om sina små kinder. :( Men söt ändå! :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilka fina tjejer och super snygg mamma :-)

2010-12-23 @ 00:16:01
URL: http://emmyslinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0