Underbara Jul!

Igår hade vi en helt underbar julafton här hemma hos oss! Både Mickes familj o min familj va här hela dagen! Massa god mat o sjukt mycke julklappar! Tog lite tid att dela ut alla, Reine o Jocke som va tomtar gjorde ett väldigt bra jobb! ;) O de gick bättre än väntat me barnen o tomte. Trodde ju Tuva o Haylie skulle bli rädda, Haylie blev inte alls rädd, lite trött o nyvaken bara när tomten kom o Tuva tyckte de va lite otäckt i början men sedan hämtade hon till o med julkapparna själv! :) O lämnade sina nappar gjorde hon faktikst oxå, tillsammans me pappa! O jag hade tydligen varit väldigt snäll i år!!! Blev helt chockad när jag öppnade mina tre paket jag fick av Micke! I de första va de Bingo Rimers bok, En flickfotografs bekännelser, som jag hade önskat mig! :) O i andra paketet va de en Iphone!!!! I tredje paket va de ett papper han skrivit ut fint ifrån datorn där de stod att den 26 februari ska vi till malmö o kolla på melodiefestivalen o bo på hotell! :) Ja, som sagt jag har visst varit snäll i år! ;) Så otroligt fina julklappar! Av mig fick Micke Fifa 11, en Diesel klocka o en fin tavla me en fin text på. ;) Micke o jag fick massa fint i julklapp av våra familjer. Det vi blev mest glada för va en skit snygg väggklocka, en sån som man bygger upp själv me lösa siffror som man kan göra hur stor man vill.
Ja, Tuva gav ju sina nappar till tomten o allt var frid o fröjd tills hon skulle gå o lägga sig. Då sa hon att hon ville låna Haylies napp o när hon la sig grät o skrek hon efter Haylies napp. Känns ju så himla taskigt att Haylie ska få ha men inte Tuva. Så vi bestämde efter ett tag att hon får ha den när hon sover men absolut ingenting på dan utan bara på natten! O hela dagen idag har gått jätte bra, bara bett om den nån gång när hon slagit sig eller så, annars har de varit lugnt! :)


Lill fian


Storfian


Hämtar paketet fort! ;)


Världens sötaste Pippi Långstrump! :)

Juldagen idag o vi har haft en supermysig dag, bara familjen. Har varit ute o åkt pulka, lekt me alla fina julklappar barnen fått, nu ikväll efter Haylie somnat har vi spelat spel som Tuva fick. Har städat så här e fint hemma igen efter igår. Va faktiskt sugen på o städa bort julsakerna men lite får väl va kvar ett tag till.

I morgon blir de kalkonmiddag hemmas hos mina föräldrar!
Så tacksam för den fina familj jag har o min underbara blivande man! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0