Trött...

Idag har varit en trött hemma dag.. Mamma både lämna o hämtade Tuva på dagis idag.. Så skönt så har inte ens varit utanför dörren!... Tuva sov tre timmar sen fick jag väcka henne. Haylie har sovit ett par timmar tre gånger om. Har haft fikamys me finaste Emma o Ofelia!

 


Ofelia & Haylie



Bus



<3



Tuva va för söt häromdan när vi satt o pratade om att mamma o pappa ska gifta sig.. Så sa hon: " Jag ska me gifta mig när jag blir stor!" Så sa jag: "Ja, de får du göra när du träffat en söt o snäll pojke o gifta dig me." Då blir hon helt förtvivlad o börjar gråta o skriker: " Nää, me en flicka!! " Hahaha hon blev alldeles fördärvad o jätte ledsen o jag kunde inte låta bli att skratta! Stackars gumman, får väl se om hon hinner ändra sig! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0