Nu så...

Nuuu ska jag ta mig tid o skriva lite! Va ju ett bra tag sen sist! O sen sist har de väl hänt en hel del! Micke o jag har haft underbart mysig egentid! Vi va ute o åt supergod mat o sen va vi på bio, såg Unstoppable. Riktigt bra va den! Så spännande! Micke har varit på julbord me jobbet o jag o barnen va hos mina föräldrar. Jag o barnen har varit hos Jeanette o barnen o haft en mysig dag me fika o massa lek. Tuva o Leia hade så himla roligt o bygde kojor o möblerade om o busade! :)
Igår va vi på Maxi o handlade lite inför julafton o köpte även en julgran! Så den ska vi ta in idag o klä! :)


Lägger upp denna fina bild på finaste Jeanette o mig från förra lördagen! :)


Har börjar läsa Hannah Graafs blogg.. Läser så himla många bloggar hela tiden.. Gillar verkligen hennes blogg! O såå snyggt hus verkar dom ha! O man undrar ju bara hur hon lyckas se så snygg o fräsch ut jämt?! ;)
http://www.bloggfamiljen.se/?blog=hannah


En månad idag till Tuva fyller 3 år!
O i morgon e de 5 månader till Micke o jag gifter oss! <3

E väldigt glad över att vi inte va hemma i fredags då de va liv här igen... Sjukt hur de bara kan få fortsätta så här?!? Borde inte polisen tröttna på o köra till denna gata varje helg.. Tycker de e för jävligt att man ska behöva känna oro i sitt eget hem.. O vi som ska fira julafton här hemma i år.. Får väl se hur de går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0