Äntligen!

Mitt hjärta klarar fan inte mer! Hjärtat har ju slagit i 190 i en hel vecka nu! Gång på gång har de varit nånting nytt. Men nu äntligen har de hänt något till de bättre, bara hoppas de blir mer långvarigt denna gången!!!!!!

Igår va de näst sista gången på babysimmet. Har bestämt oss för o inte gå nästs kurs. Har ju gått två nu o Haylie e inte alltid lika pigg på de. Tycker inte de e jätte roligt att dyka från mattan o såvidare. Så känns roligare o lägga dom pengarna på o åka till Kaskad lite ofta i stället kanske! Tuva har varit me ganska många gånger själv o tittat på, hon vill absolut de! O hon e så himla duktig, sitter där stilla me sitt ritblock o tittar på alla bebisar!

Igår hade jag o älskling fredagsmys, käkade bakad potatis me sweetchili kycklingröra o tittade på Idol. Tycker att de e rätt de två som nu e i final men tycker samtidigt att de e fel att Jay får vara kvar efter att han rökt hasch. Vad säger de till alla ungdomar i Sverige liksom?! Att de e ok att röka hasch?! För alla andra år har de blivit sånt jävla liv om nån bara druckit en öl, tycker de e betydligt värre o röka på lite då!! Men annars e Jay helt sjukt bra!!!!!!!!! Igår va han helt grym!

Vi har ju bestämt att Tuva ska ge sina nappar til tomten på julafton.. Så vi håller ju på att förbereda henne på de o pratar mycke om de.. Igår när jag nämnde de o sa att då när hon ger sina nappar kommer hon få jätte många paket o stora kommer dom va oxå! Då säger hon; Ne mamma, de räcker me dom paketen på väggen! (Jag har gjort en adventskalender me paket så hon får ett paket om dan.) Så säger jag men paketen av tomten e ju mycke större o annorlunda än de paketen.
Ne mamma, jag vill inte ha några paket av tomten, de räcker me dom små på väggen!!!
Hmm undra hur detta ska gå.. Hon e så extremt beroende av sina nappar o kan inte sova utan dom.. Blir nog tufft de här!





Galet kul o åka pulka! :D



Tjejen har blivit så stooor! :) Nio månader på måndag!






Kommentarer
Postat av: emma

ojjj va stor hon e som står o allt lillsnäckan;) och va söt tuvisen är med sina nappar då;) bli tufft det där;)

2010-12-04 @ 10:47:53
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0