Sommar, sommar, sommar...

Så härligt me sommar när Micke har semester. Han har en vecka kvar så har haft totalt fem veckor då. Händer så mycke hela dagarna nu så har inte hunnit skriva här!

Vi håller på o renovera Tuvas nya rum, nästan färdigt nu! Svärfar har varit här o hjälpt oss me tapet o golv o de blir sååå fint!! Ska lägga upp bilder sen när de e möblerat o klart!
Usch nu kommer jag typ inte på allt jag tänkt o skriva vad vi gjort o så.. Hmm.. Förra tisdagen va vi hos Emma o Daniel o käka tacos! Trevligt! :)
Onsdagen va Micke o spelade golf o jag, Camilla, Maria o alla barn va vid Norje Havsbad, riktigt mysigt där, hoppas de blir fler varma dagar så man kan åka dit igen! På kvällen jobbade jag.
På torsdagen körde vi till Helsingborg till Ken o Therese o Max o Neo. Grillade o hade de trevligt. Hade dock svårt o sova då dom skaffat skorpinjoner som husdjur o den ena hade rymt........
På fredagen körde vi till Hässleholm o Vanskiva. Mickes fotbollslag skulle ha träniingsläger. O som varje år så fixar jag o Mickes systrar o pappa maten till dom. Alltid lika roligt när de blir så uppskattat. Jag o barnen lånade Mickes enaq systers lägenhet o bodde i o på lördagen kom Camilla ner o vi gick en runda på H&M o köpte me oss thaimat till lägenheten sen festade vi o gick ut på Björket sen. Även hela fotbollslaget va där oxå. Riktigt roligt va de. Ett band spelade utomhus o så va de disco inne. Bandet som spelade va grymt bra! Söndagen körde vi hem igen.
Måndagen fixade vi lite hemma o Tuvas rum o så o jag jobbade.
Tisdagen va vi på leklandet, glömde kameran även denna gången.. Gjorde de sist vi va där me.. På kvällen jobbade jag.
Onsdagen va vi hos doktorn me Tuva o sen va vi i Ronneby o storhandlade...
I torsdags va vi hos Jeanette o Tony o åt en god middag o spelade kort o Wii. Tuva o Leia e för härliga när dom leker!!!
Igår hade vi kalas för Liam som fyller 5 år nästa vecka. På kvällen va vi på Bräkne vallen o tittade när Micke spelade match.
Snart ska vi köra in till Ronneby till min fina mormor som fyller 84 år idag! :))


Haylie blev 5 månader i torsdags


Sötnos


Leia o Tuva busar



Tuva



Liam får paket



Underbara unge



Fina tjejen



Camilla o Haylie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0