Mammas hjälpreda!

Usch mår inge vidare idag.. Helt tung i huvudet, killar i halsen o känns som om jag ska åka på en dunder förkyldning... Vilket jag verkligen inte hoppas, har ju planer i veckan o vill inte alls bli sjuk nu!!!
Micke va söt o stannade hemma från träningen o gick en runda me Tuva o badade henne o la Haylie.
Så dagen har varit lugn. Haylie har sovit mycke, varit väldigt lättsomnad alla tre gånger hon sovit. Bara lagt henne i vagnen o gungat lite. Tuva e min lilla hjälpreda! Så duktig e hon! Hon såg att de va rent i diskmaskinen o tyckte vi skulle plocka ut den. Ja, börja du sa jag o gick på toa o lite sånt. När jag kom tillbaka hade hon staplat alla muggar för sig, alla vita skålar i en hög, alla färgade skålar i en hög o glasen stod för sig på diskbänken. Blev helt imponerad av henne! :) Sen hjälpte hon mig me tvätten, jag sorterade o hon la in i maskinen. Världens finaste! Bara hoppas att de håller i sig att hon tycker de e roligt att hjälpa till hemma! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0