Fredagskväll!

Fredagkväll o jag sitter i soffan med tända ljus o njuter av tystnaden! Barnen sover o Micke e o spelar match men kommer snart hem! :) Haylie återgått lite till sitt gamla ja me o sova bättre på natten men e fortfarande svår att somna, förutom nu ikväll somnade hon i mitt knä här i soffan! Mysigt!

Idag började babysimmet, eller va inget bad idag utan bara info. Ska bli såå mysigt nästa freda!! :) Haylie gillar verkligen andra bebisar! Hade velat gå på typ öppna förskola eller babyrytmik, tror Haylie skulle gilla de jätte mycke! Nån som vet om de börjat i hoby ännu eller de finns nån annastans i närheten??? :)

Ikväll har flickorna o jag varit hos mamma o pappa o ätit en god middag. I morgon ska barnen dit o sova över där. O på söndagmorgon åker dom till Astrid Lindgrens Värld! Tuva kommer älska de!
Micke o jag ska på fest på Bräkne vallen i mon o söndag blir väl en hemma slappdag me nån god mat!

Tuva e lite tjabbig me sina ideer ibland.. Tex vilka kläder hon ska ha på sig.. Ofta duger ju inte de man plockar fram utan hon måste anmärka på nåt.. I morse när jag tog på henne jeansen jag plockat fram blev hon sur o sa: "Nää mamma dom e inte snygga!!!!"

Varit dålig på att ta kort den sista tiden.. Men här kommer en bild på bus barnen från igår! Dom e så härliga nu när Tuva busar me Haylie o tycker Tuva e jätte rolig! Värmer att höra dom skratta tillsammans! <3


Kommentarer
Postat av: elin

så söta dom e!! innan tyckte jag dom va hur lika som helst men nu tycker jag att ni fått en varje..tuva e en kopia av micke o haylie av dig!! tycker jag i alla fall på denna bilden=)

2010-08-27 @ 21:05:32
URL: http://www.hanssonlafamilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0