Äntligen...

Äntligen verkar de som att Haylie somnat ordentligt.. Somnade strax efter sju o efter de har hon vaknat hundra gånger känns de som.. En tand till ploppade upp i fredags, så antar att de e den som gör henne så orolig! Tidig me sina tänder hon!!! ;)

I fredags på dan va jag o barnen i Ronneby o fixade lite ärende sen va vi hos min fina lilla mormor o fikade!.


Min mormor <3


 På kvällen firade vi min brorsson Noel som fyllde 9 år o hans pappa som fyllde 35 år. Alltid trevligt o mysigt me kalas!


Noel! Barnen badade, 18 grader i poolen.. Alldeles för kallt tycker jag!


Isak, Liam o Tuva


I lördags va de dop för Ofelia! Sötnosen sa inte ett ljud förrän hon fick vatten på huvudet, de va inte så populärt! Så fin va hon i den jätte söta dopklänningen, o typiskt nog glömde jag kameran hemma. O likaså doppresenten. Skit dumt ju!!! :/ Mycke god fika o jätte fin tårta!
På vägen hem handlade vi på Maxi. Sen hem o gjorde pannbiffar. Såå himla gott e de! O en lugn myskväll.



Flickorna!

Igår körde vi till Hässleholm, åt middag hos Mickes föräldrar sen lämnade vi Liam hos hans mamma. Kul o se lilla Natalie, Liams mammas bebis som föddes två dagar innan Haylie. Vi tycker Haylie e lång, men Natalie va ännu längre! :) Ett par cm längre o minst ett kilo större. :) Hihi såna riktigt gossiga lår! :) Haylie tyckte de va jätte roligt o titta o känna på Natalie, blev alldeles stissi o studsade o pratade! :) Ska bli kul o börja på babyrytmik sen när de börjar. De kommer hon gilla. O på fredag börjar vi på babysim! Ska bli riktigt roligt. Paulina o hennes lilla Meja har fixar så vi kom i samma grupp! Så kul!! :)
På vägen hem från Hässleholm trodde vi Tuva skulle somna men hon va fan inte tyst i två sekunder. Helt otroligt va en unge kan prata.. Bara bubbla ur munnen på henne. Men hade de suttit nån i bilen hon inte kände hade hon inte sagt ett pip! ;)

Idag har Rebecca o hennes fina barn varit här o fikat o hälsat på! Alltid lika roligt o träffa dom! :) Meeen glömde ju ta kort! :(((

Här kommer en bild på denna underbara i stället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0