Tatuering

Idag har jag varit på efterkontroll hos barnmorskan, vägde mig o har gått ner alla 15 kilo jag gick upp under graviditeten! Men har minst fem kilo till som jag vill gå ner. Gärna sju-åtta kanske... Direkt efter barnmorskan körde jag till Karlshamn till Black Magic o tatuerade mig. Skrev Haylie på handleden, ovanför Tuva o några stjärnor. Tror jag blev nöjd me den.. Jag e ju lite sådär att ha svårt o känna mig riktigt nöjd.. Me tatueringen Tuva e jag ritkigt missnöjd.. Men ser nog bättre ut nu när de e lite stjärnor runt o så.. Lite svårt att se hur de blev egentligen i o me att Tuva e mycke blekar än de nygjorda. Men men de blir nog bra. Ska göra lite mer på den en annan gång me skuggor o så tänkte jag! Haylie har varit me hela dan o hon har bara sovit. Väckte henne o gav henne mat innan jag gick in till tatueraren sen somna hon igen.
Ikväll ska vi till Camilla o Jonas o grilla! Ska bli trevligt, o grilla e ju så sjukt gott!
E riktigt taggad till o gå ner i vikt nu! Camilla o jag har varit ute o gått tre kvällar denna veckan o en kväll va de dåligt väder så då träna jag lite hemma nere i källaren pä crosstrainer eller va den nu heter... Vi ska på bröllop 22 maj så hoppas jag hunnit gå ner lite till så klänningen sitter snyggt. ;)
Igår va vi o hälsade på Lena, hon har köpt en ny vovve. Så söt o ville så gärna leka me Diva. Men Diva va inte särskilt sugen på de! När vi körde hem somnnade Tuva såklart i bilen o klockan va typ tre då.. Så hon va vaken länge igår o tittade på fotboll me pappa. Längesen jag skrattade så mycke för Tuva va så super söt! Hoppade o dansade o klappade händerna o sjöng MFF MFF MFF i kör me Micke! Såg verkligen så roligt ut! Så säger Micke "Håller du på MFF Tuva?" då säger Tuva "Nää Hoby!"
Nähä, ska klä på Tuva nu som springer runt o säger hon e nakenfiiiis!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Spännande att se tatueringen då :-). Härligt att du redan gått ner 15 kg, vad duktig du är. Hoppas att det går lika fort för mig sen :-O

2010-04-30 @ 18:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0