Sol, sol, sol!

Varit så jäkla härligt väder denna veckan! Man mår ju så mycke bättre när de e lite varmt o soligt ute! :) Tuva, jag o Haylie har varit ute varje eftermiddag. Haylie har sovit i vagnen hela dagarna o Tuva o jag har städat ute. Eller jag har städat o Tuva trott att hon oxå har städat när hon i själva verket stökat ner igen.. Har räfsat löv på trädgården o Tuva har hoppat i lövhögarna o kastat löven omkring sig... Mening o räfsa när hon kastar runt löven igen. ;)

Va o vägde Haylie i onsdags. Har gått upp 330 gram på nio dagar! Så hon ökar på bra. ;) Hon har lite magknip emellanåt. Inget ihållande men man ser verkligen hur ont hon får ibland när de kniper till. Hon sover fortfarande lika bra på nätterna. O sover de mesta på dagarna me.. Gillar verkligen o ligga ute i vagnen o sova!

Tuva har inte visat särskilt mycke svartsjuka mot Haylie. De funkar jätte bra o hon e verkligen jätte söt mot henne o ska pussa o ta hand om henne. Däremot har Tuva blivit lite bebis igen emellanåt! Ibland kna hon inte sätta i nappen själv... Utan de ska jag eller pappa göra. Ibland ska man absolut bära runt på henne, inte sitta ner me henne.. Hon har ju sett hur vi gör me Haylie så e ju inte så konstigt att hon me vill bli bebis igen.. ;) Men kan vara ganska frustrerande ibland...

Nu har vi planerat dopet! Bokat kyrka o beställt inbjudningskort o allt! Blir dop kombinerat me min 25 års-fest!

Igår va vi hos Elin, Liam o Lisa. Elin gjorde plättar till lunch till oss när vi kom. Sen satt vi ute på altanen o barnen lekte på trädgården. Riktigt skönt att sitta där när solen steker! Haylie sov typ alla timmar vi va där!

Idag ska vi till Rebecca, Isac o Smilla o fika o leka! :)




Haylie 1 månad


Sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0