Min älskling!...

Usch o fy nu har min älskling åkt till Bali.. Åkte igår o kommer hem nästa lördag. Kommer bli sjukt jobbigt utan honom, vi har aldrig varit ifrån varandra så länge under dessa fyra år vi varit tillsammans... Tur jag har mina underbara föräldrar i alla fall! O nästa vecka kommer Annette, Mickes syster o bor hos oss några dagar! I morse tog mamma Tuva till dagis så Haylie o jag fick sovmorgon! Så skönt va de!

I tisdags va Jeanette, Tony o Leia här. Vi grillade o barnen busade. Dom e så underbara Tuva o Leia när dom leker! Vet jag har skrivit de förr!! ;) Men man blir verkligen varm i hela kroppen av o se dom leka o skratta ihop!

Igår efter dagis va vi hos min mormor o åt lunch. Lämnade dopklänningen där me så mormor kan sy in Haylie o 2010. Alla mina syskon o syskonbarn har döpts i den klänningen o har sina namn o födelseår broderat på den! Ganska kul de faktiskt!

Tuvas sovande har blivit mycked bättre! Sover nästan alltid hela natten i sin säng nu! O de sista mornar har vi fått väcka henne när hon ska till dagis. Så himla skönt att de äntligen verkar har vänt! Fast nu sover hon på soffan här... Inte bra de för nu kommer hon somna jätte sent ikväll.. Men idag gick de verkligen inte o hålla henne vaken. Haylie följer fortfarande sina fina rutiner. Häromnatten åt hon kl 21 o somna efter de o vaknade inte förrän 04.45 o åt o sen somna hon igen. Så mysigt nu när hon smilar o fösöker prata när man pratar me henne!

Börjar nedräkningen redan tills Micke ska komma hem. Nio dagar kvar! Kommer längta ihjäl mig! Älskar dig Micke!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0