Äntligen!

I morgon kommer äntligen Micke hem! Planet går som planerat! :)

Usch idag har de varit en jobbig dag.. Haylie har varit gnällig till o från hela dan, haft lite magknip, jag har me haft ont i magen , kanske har något samband i o me jag ammar? Tuva somnade tjugo över tre på eftermiddagen o jag fick liv i henne en halv timme senare o då blev hon skit sur för att jag väckte henne o va på världens sämsta humör. Blev bättre när vi kom ut till mina föräldrar när hon fick se att mormor köpt nya nappar till henne. Helt sjukt va hon älskar sina nappar! Men till jul ska vi nog se till att hon får lämna dom till tomten!
O har haft sotaren hemma idag två gånger om.. Pannan e inte rikgit som den ska o tydligen tror dom att de e en vattenläcka i den.. Så nu får vi ta dit rörmockare.. Blir nog himla roliga kostnader de.. :( O så har jag så sjukt ont i en visdomstand som håller på o komma upp.. Så nää ingen rolig dag alls idag...

Morgondagen kommer bli sååå mycke bättre! Ska in till Maxi o handla på morgonen, har en gratis tårta o hämta ut som man får därifrån när man fyller år. O så ska jag handla till middagen, ska laga en god middag på kvällen! Sen ska vi titta på kosläppet om de e fint väder, Tuva skulle nog gilla de! Sen vid ett tiden ska vi hämta Micke vid tåget!!!

Sova nu, god natt!



Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att han kommer hem som planerat :-)

2010-04-24 @ 08:41:52
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0