25 år

Japp, idag fyller jag 25 år! O tycker de känns helt ok! :) Många börjar få åldersnöja o tycker man börjar bli gammal o vill inte bli äldre osv... Men näää så känner jag inte alls. Jag e 25 år, har två underbara friska barn, ett stort fint hus som jag stormtrivs i o bor ihop me mannen jag älskar. Livet ser ut precis så som jag hoppades att de skulle göra när jag blev 25! De enda som saknas e ett jobb!! Tanken e ju att jag ska börja jobba till hösten när Micke ska vara pappaledig. Men vart ska man hitta ett jobb?! Lättare sagt än gjort...

Idag har Emma varit o fikat hos oss! Alltid lika trevligt. Så fin i me sin bebismage! Men de e absolut inget jag saknar! ;) Har hellre bebis utanför magen i stället för innanför. ;) Haylie ligger just nu på min mage o sover. Så underbart mysigt! Sover som en gris så ska nog gå o lägga henne i sängen snart. Bara mysa en liiiten stund till! ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Ericssn

Grattis i efterskott tjejen. Hoppas du hade en bra dag. Många kramar från oss i Elleholm.

2010-04-17 @ 08:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0